Sayfalar

1 Şubat 2015 Pazar

En Lezzetli ve En Tok Tutan Ara Öğün Yoğurtlu Mor Lahana

Merhaba Arkadaşlar,

Bir eğitim kurumunda çalıştığımı kendimden bahsederken söylemiştim. Eğitim kurumunda çalışmak gerçekten de çok keyifli. Bir şey hariç; Kalorisi fazla olan yemekler... Yemekler çocuklara göre hazırlandığı için kalorileri bizlere göre biraz fazla oluyor. Bu yüzden seçtiğimiz yemeklere dikkat etmezsek, vay halimize :)


Her gün çıkan o güzelim yemekleri almamak gerçekten çok zor oluyor. Özellikle makarnayı bu kadar seven biri olarak. makarna barının önünde geçmek gerçekten de hiç kolay değil :)


Buna rağmen çok sağlıklı olan salata barımız da var. Salata barında, hem doyurucu, hem de lezzetli olan bir karışım keşfettim. Yoğurdun üzerine mor lahana... Müthiş bir tat gerçekten.  Mor lahanayı çok fazla yemezdim. Ama yoğurdun üzerine tesadüfen koyduğumda gerçekten hem çok lezzetli olduğunu ve tok tuttuğunu fark ettim.


Ayrıcı çok da faydalı bir sebze. Yararlarından bir kaçı:

* Bağışıklığı güçlendirir,
* Vücut direncini arttırır,
* Hazmı kolaylaştırır, idrar söktürür,
* İçerisinde bol miktarda antioksidan, B,C,E vitamini ve folik asit vardır,
* Kansızlığı giderir,
* Yaşlanmayı önler,
* Cildi güzelleştirir.


Ayrıca kalorisi düşük olduğu ve tok tuttuğu için çok iyi bir diyet sebzesidir.

Ara öğün olarak yenilebilecek, çok sağlıklı olan mor lahanayı ister yoğurtlu, ister sade hangi şekilde olursa olsun bol bol tüketelim, hem fit hem de sağlıklı olalım :)

2 yorum:

  1. 1 orta boy mor lahananın 6 kalori olduğunu da ekleyebilirim.Zayıflamak için de çok etkili bir besindir.Yazılarınız için başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Çok Çok Teşekkürler :)

    YanıtlaSil