Sayfalar

9 Şubat 2015 Pazartesi

Artık French Sürmek Çok Kolay, En Uygun Fiyatı İle Eklips French Tip Pen

Merhaba Arkadaşlar,

Oje sürmeyi hepimiz severiz. Kırmızı, pembe, beyaz, bordo... Ama ben en çok french tarzı oje sürmeyi seviyorum. Tırnak yapım küçük olduğu için hem daha geniş gösteriyor, hem de tırnaklar daha temiz ve hoş görünüyor. Sürmesi zor geldiğinden, french sevmeme rağmen pek kullanmıyordum. Ojenin fırçasıyla aynı hizada sürmek çok zahmetli oluyordu. Taki Gratis'te Eklips French Tip Pen french kalemini gördükten sonra....

Birçok markanın french kalemleri var ve fiyatları oldukça değişken. Birkaç tane alıp kasada fiyatlarını öğrendim. Genel olarak 20TL  ile 30 TL arasında değişiyor. Bir tek Eklips French kalemi 9.05 TL. İlk defa kullanacağım için en uygun fiyatlı olanı seçtim.


Sürmesi ojeye göre oldukça rahat. İlk sürüşte bir peçeteye bastırıyorsunuz. İçindeki madde ucuna geçiyor. Her kullandığınızda sallıyorsunuz, içindeki boya kurumasın ve matlaşmasın diye. Ojeye göre daha belirgin bir french oluyor, daha çok dakstil gibi. Belirgin olması benim hoşuma gitti. Biraz dayanıksız, hemen silinebiliyor ama üzerinden tekrar geçtiğinizde yeni sürmüş gibi oluyorsunuz. Üst üste sürseniz bile kabarma yapmıyor. İstediğiniz gibi silindikçe ya da yanlış sürdüğünüzde, taşırdığınızda kolayca silebilirsiniz. Ayrıca sürer sürmez çok da çabuk kuruyor.



Üzerine beyaz oje, cila yada uçuk pembe oje sürebilirsiniz. Çantanızda taşıyıp, ojeniz silindikçe rahatlıkla yenileyebilirsiniz. Mutlaka alın derim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder