Sayfalar

18 Ocak 2015 Pazar

Gratis Alışverişimde Çok Uygun Fiyata Aldığım Mükemmel Ürünler

Tüm hafta içi kapalı olan havanın ardından Cumartesi günü güneş açınca kendimi dışarı attım. İlk önce kuaföre gidip, fön çektirdim. Daha sonra Maltepe'de yeni açılan I love Pilav da yemek yedim. Birazcık akşam saatine denk geldiği için tombik döner bitmişti şansıma ama lavaş üzeri tavuk döner yedim. Menü şeklinde yapmışlar yanında ayranı ve patatesiyle gerçekten uygun fiyata diyebilirim.

Daha sonra da Gratis'e uğramak istedim. Şansıma Gratiste şuan %40 indirim var ve gerçekten fiyatlar uygun. İhtiyacım olan ürünler siyah noktalarım için peeling ve makyaj temizleme sütüydü. Ama tabi ki indirim olunca kaçırmak istemediğim fırsatları değerlendirmek istedim. Sizinle de paylaşmak istiyorummm.
Gratis Alışverişim

Pastelden makyaj altı bazı, fiyatı çok uygun olduğu için aldım. Kokusu ve akışkanı hoş. Ciltte ipeksi bir his yaratıyor ama bunun dışında makyajı kalıcı sağlaması ya da parlama yapmaması gibi etkilerinin olduğunu görmedim.

Makyaj altı bazı
Bir ayna aldım ki, her kadının mutlaka çantasında olması gereken bir ayna, Çift taraflı bir ayna. Bir tarafı normal boyut diğer tarafı 5 boyutlu gösteriyor. Rengi yanar döner şeker pembesi. Başka renkleri vardı ama ben pembe rengine bayıldım. Mavide de aklım kalmadı değil....

Yanar döner şeker pembesi ayna

5 boyutlu ayna

Göz farı fırçalarım eskidiği için, indirimi görünce hiç düşünmeden aldım. Eclipse'in pudra ve göz farı makyaj seti fırçaları çok uygun fiyatta ve gerçekten tüm ihtiyaca göre çeşitli boyları mevcut. Göz farı fırça setinde 3 tane küçük göz fırçası, 1 orta boy fırça ve 1 tane de kaş düzeltme ve tarama fırçası var, çantası da gerçekten şık ve kullanışlı.


Göz Farı Fırça Seti Çantası

Göz Farı Fırça Seti

Aldığım pudra fırçası da yine Eclipse marka. Fırçasının kapaklı olması, hem hijyen olması hem de görüntü olarak farklılık getirmiş. Kabının toz pembe olması ve fırça kıllarının da şeker pempe olması, ruj gibi rulonun döndürülerek çıkması fırçayı farklı kılan sebeplerden, fiyatı da gerçekten uygunnnn..
Pudra Fırçası Kapalı Hali

Pudra Fırçası Açık Hali
Yine Eclipse markasından aldığım ve tasarımının çok hoşuma gittiği ayak törpüsünü paylaşmak istiyorum. Çok zarif ve elle kavraması kolay, Bir tarafı törpü için, bir tarafı da düzeltme yapmak için beyaz renkli ve yine uygun fiyatıyla her eve lazım....

Ayak Törpüsü Törpü Tarafı

Ayak Törpüsü Düzeltme Tarafı



1 yorum: