Sayfalar

18 Ocak 2015 Pazar

Loreal Paris Perfect Clean Kayısılı Peeling İle Pürüzsüz Ve Parlak Bir Cilt

Geçen gün büyüteçli aynada yüzüme baktığımda burnumda siyah noktaların büyüdüğünü ve çoğaldığını fark ettim. Dışarı çıktığımda da ilk işim bir siyah nokta temizleme peeling aramak oldu. Gratis alışverişimde aldıklarımdan bahsetmiştim, bu ürünü daha ayrıntılı anlatmak istiyorum. Krem ve kozmetik cilt ürünleri reyonunda bir çok siyah nokta temizleme peeling ürünleri maskeler vardı ve çok araştırma yapmadan gitmiştim. Clean and clear ve Garnear'ın ürünleri fena değildi. Ama reyonlara dikkatlice baktımğımda Loreal Paris Perfect Clean Peeling'i gördüm. Tasarımı farklıydı, üzerinde plastik temizle pedide vardı. Bu özelliği diğerlerinden onu farklı kılıyordu, Aynı zamanda kayısılı olduğundan çok hoş bir kokuya ve renge sahip.
Loreal Paris Perfect Clean Peeling

Peeling Pedi


Plastik pedin üstüne fındık büyüklüğünde kremi sıkıyorsunuz. Yüzünüzü biraz ıslattıktan sonra burundan başlayarak yanaklara doğru köpürtüyorsunuz. Bol su ile duruluyorsunuz. Ben dün akşam ve bu sabah denedim. Gerçekten burnumun üzerindeki tüm siyah noktalar gitti ve cildim ışıl ışıl parladı. Bu kadar kısa sürede bu kadar iyi sonuç almak beni çok mutlu etti. Loreal'in bu serisinin diğer ürünlerini de en kısa sürede denemek istiyorum. Tabiki size de tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder