Sayfalar

17 Ocak 2015 Cumartesi

Bershka'dan Şişme Yelek ve Mont

İndirim sezonu başladı. Geçen hafta sonu hava soğuk olduğundan AVM'ye gittim ve gitmişken de mağazalara şöyle bir baktım. Bershka'da gerçekten diğer mağazalara göre daha uygun fiyatlar ve indirimler var. Ayrıca çok güzel cüzdanlar, çantalar, renk renk montlar.... 


Alışverişte hiç de mont alma planım olmamasına rağmen bir şişme mont ve bir şişme yelek aldım. İlk önce renkleri ilgimi çekti; mağazadan içeri girdim ve direk elim montlara gitti. Sonra denedim tabi ve o kadar hafif ve kullanışlı ki, ayrıca kapşonu da var. Şişme mont olduğu için ıslanma problemi de yok ve leke de tutmuyor. Çok uygun fiyatlarda oldukları için bu fırsatı kaçırmamak için bir yelek ve mont aldım ve bence bedenleri tükenmeden siz de bu fırsatı kaçırmayın derim...
Bershka şişme yelek

Bershka şişme mont


1 yorum:

  1. Merhaba Berna Hanım :)
    Dünyanın ilk çoklu sosyal alışveriş platformu buypasa.com açılıyor; Bershka kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil