Sayfalar

29 Ocak 2015 Perşembe

En Güzel Cilt İçin Doğru Ürünü Bulmak Gerek

Herkese merhaba,

Cildim çok problemli bir cilt olmadığı ve hafif pembe yanak olmamdan dolayı günlük hayatta çok fazla fondöten ve allık kullanmayı tercih etmiyorum. Ama yine de bence her bayan teninin rengine giden bir fondöten, allık ve aydınlatıcıya sahip olması gerekiyor. Tabi ki doğru ürünü kullanmak gerekir. Hem cildimizin sağılığı  hem de olduğumuzdan daha iyi görünebilmemiz için.

Gratis'te bulunan Balm'ın ürünlerini duymuşsunuzdur. Ben de reyonlarda gezinirken göz ucuyla görüyordum ama hiç elime alıp da denememiştim. İndirimli ürünlere bakınırken Balm'ın hem aydınlatıcı LUMINIZER hem de bronzluk veren allığı BRONZER'ı görünce denemek istedim.


Cildi pürüzsüz yapmakla beraber içinde bulunan pigmentler gerçekten çok güzel renk veriyor ve ciltte ağırlık yapmıyor. Normalde tekli fiyatı da uygun bir ürün ama benim şansıma her iki üründe bir kutu da indirimdeydi. Neredeyse birinin fiyatına ikisini birden satın aldım.



Yine aynı markanın indirim reyonunda Balm Shelter bronzluk veren fondöten de vardı. O da çok uygun fiyatlı ve güzel bir ürün olduğu için hemen aldım. Diğer markalara göre hem çok uygun fiyatlı hem de gayet iyi kalite de ürünler.Fondöten, allık ve aydınlatıcı almayı düşünüyorsanız kaçırmayın derim.


Balm'ın ürünlerinden bahsetmişken NUDE'tude isimli göz farı setini de sizinle paylaşmak istiyorum. Mutlaka ama mutlaka hepimizin sahip olması gereken bir ürün. Çok doğal ve kullanışlı tonlarda renklere sahip. Pigmentleri çok güzel, sürmek istediğiniz renkle birebir örtüşüyor.


12 renkten oluşuyor. Beyaz tonunu her amaçla kullanabilirsiniz. Diğer renkleri açmada, kaş altınızı aydınlatmada, göz pınarlarınıza, burnunuzun üzerine ve dudak kenarlarınızı parlatmada kullanabilirsiniz.


İçerisindeki her renk açıktan koyuya her zaman kullanabileceğiniz renkler. Yeter ki doğru yerde doğru zamanda doğru şekilde kullanalım :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder