Sayfalar

9 Şubat 2015 Pazartesi

EN KALICI KOKULU DUŞ JELLERİ ISANA

Merhaba Arkadaşlar,

Size ROSSMANN mağazalarından bahsetmiştim. Şimdi oradan yaptığım alışverişimi de paylaşmak istiyorum. Çok fazla bir şey almadım, çünkü alışveriş niyetiyle çıkmamıştım sadece keşif gezintisiydi. Ama yolunuz düşerse siz de göreceksiniz o kadar uygun fiyata ve iyi kalitede ürünler var ki  mutlaka almak için bir şey bulursunuz.

Sadece Rossmann mağazalarında satılan ISANA isimli kozmetik bir ürün var. Hem kaliteli hem de gerçekten Watsons ve Gratis mağazalarındaki kozmetik ürünlerine göre çok çok uygun fiyatla alabilirsiniz. O kadar güzel kokulu duş jelleri ve duş kremleri var ki. Hangisini alacağınıza karar veremiyorsunuz. Her kokladığınız ürün bir önceki ürünü bastırıyor ve uygun fiyatları olduğu için benim gibi birkaç tane birden sepetinize ekliyiveriyorsunuz. 

Hangi meyveyi ya da çiçeği seviyorsanız hepsinden bulabilirsiniz. Limonlu, hindistan cevizli, frambuazlı ve bir sürü bir sürü çeşit...

Ben 2 tane Duş Jeli, 1 tane de Duş Kremi aldım.Bir tanesi MARACUJA&KOKOS. Egzotik meyve kokularından hoşlanıyorsanız tam size göre. Cildinizi yumuşacık yapıyor, kalıcı kokusuyla banyonuz ve siz mis gibi kokuyorsunuz :)



Diğer aldığım duş jeli ise MELONE&BIRNE ÖLDUSCHE (YAĞ TANECİKLİ DUŞ JELİ KAVUN&ARMUT) Çok fresh bir kokusu var hem armut hem de kavun kokusunu alıyorsunuz. İçerisindeki yağ tanecikleri gerçekten cildinizi yumuşacık ve pırıl pırıl yapıyor. Eğer cildiniz kuru ise bu jel tam size göre. 




Bir daha ki gidişime kesinlikle diğer çeşitlerini de almak istiyorum. Bu arada duş jeli çoğumuz kullanıyoruz ama duş kremi daha seyrek kullanılıyor. Bu kadar uygun fiyata bulmuşken bir tane de duş kremi aldım. MILCH PROTEIN MIT GLYCERIN (SÜT PROTEİNLİ GLİSERİNLİ DUŞ KREMİ) İçerisindeki yoğun süt proteini ve gliserin nedeniyle cildiniz yoğun bir şekilde nemleniyor, çok da hoş bir kokusu var, insanı rahatlatıyor ve dinlendiriyor. Özellikle hassas cildiniz var ise kesinlikle kullanın derim.



Bu kadar iyi kalitede kalıcı olan ve müthiş kokulu ürünlerin bir de fiyatlarını duyunca eminim hemen gidip almak isteyeceksiniz. Her birini  sadece 2.40 TL ye alabilirsiniz. Birçok da farklı ürün görmek için biran önce gitmenizi tavsiye ederim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder