Sayfalar

6 Şubat 2015 Cuma

Kuru Ciltler İçin En Yoğun ve En Güzel Kokulu Nemlendirici Vaseline Cocoa Butter

Merhaba Arkadaşlar,

Son zamanlarda kullandığım ve çok memnun olduğum bakım losyonumdan bahsetmek istiyorum.
Vaseline Cocoa Butter Bakım Kremi,'ni mutlaka ama mutlaka bakım losyonlarınızın arasında kullanmanızı tavsiye ediyorum.

İçeriğinde kakao yağı ve shea yağı var ve kokusu muhteşem. Özellikle çikolatayı, Hindistan cevizini, şekerlemeleri seviyorsanız kesinlikle kokusuna bayılacaksınız. Vaseline ürünü olduğu için nemlendirici özelliği çok fazla, bu yüzden yağlı ciltler için biraz fazla gelebilir. Benim cildim biraz kuru olduğu için ben çok memnun kaldım. 
Sürülmesi çok kolay. Tüm vücudunuzda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Sürdükten hemen sonra cilde yoğun bir şekilde cilde nüfus ediyor, biraz yağlı bir tabakası var ama dediğim gibi cildiniz biraz kuruysa bu sizi memnun edecektir. Cildiniz pırıl pırıl oluyor ve özellikle kokusu inanılmaz...
Yulaf özlü ve salatalık özlü diğer çeşitlerini de deneyebilirsiniz. Salatalık özlü olanı daha çok yağlı ciltlere önerebilirim.
Dışarı çıkmadan önce tüm vücudunuza kremi sürün, göreceksiniz o müthiş kokusuyla parfüme bile ihtiyaç duymayacaksınız. Kendinize güvenli, rahat ve güzel hissetmek istiyorsanız, mutlaka gece ya da gündüz bol bol sürün derim :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder