Sayfalar

4 Şubat 2015 Çarşamba

Çok Harcama Yapmadan Poşet Poşet Alışveriş Nerede Yapılır?

Merhaba Arkadaşlar,

Bilindik mağazalarda büyük indirimler hepimizin bildiği üzere devam ediyor... Etmeye de devam etsin ve bence hiç bitmesin :) Ben Maltepe tarafında oturuyorum ve Maltepe'de gerçekten giyim mağazaları sayı olarak oldukça fazla ve fiyat olarak da çok uyguna bulabileceğiniz yerler var. 

Çok markaya önem vermiyorsanız, kumaşın dokusu düzgün olsun rahat olsun benim için yeterli diyorsanız, çok modern, rahat ve şık kıyafetleri çok uygun fiyata bulabilirsiniz. Ayakkabıdan elbiseye, her mevsim için alabileceğiniz spor, abiye, günlük kıyafetler her zevke ve tarza uygun kıyafetleri kolaylıkla bulabilirsiniz.

Minübüs yolu üzerinde yeni açılan bir mağaza gördüm. Önünden geçerken vitrindeki kıyafetler dikkatimi çekti, çünkü vitrinde değişik tarzda kıyafetler vardı. Bir girip bakmak istedim. İyi ki de girmişim :)

10 TL den başlayan hırkalar, tunikler, elbiseler, bluzlar, renk renk, ince kalın, her türlü kıyafet bulabildim. Siyah bir etek arıyordum. Moda olan bir tarz ve gerçekten üzerinizde hem çok şık duruyor, hem çok rahat hem de diğer markalı ürünlerden yüksek fiyata alacağınız ürünü 15 TL ye çok uygun bir fiyata alabiliyorsunuz.



Bir de tunik kazak dikkatimi çekti. Mor renkli çok modern dışarıda ya da evde giyebileceğiniz, yumuşacık tarz bir tunik. 10 TL olduğunu görünce hiç kaçırmadan aldım.





Abiye tarzda elbise, gömlek ya da spor tarzda pantalon, bluz kazak, pijama takımları ne ararsanız bu mağazada kolaylıkla bulabilir ve cüzdanınızdan çok harcama yapmadan alışverişinizi bitirebilirsiniz.

Maltepe'de buna benzer birçok mağaza var. Yolunuz düşerse birkaç yere bakın derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder