Sayfalar

16 Şubat 2015 Pazartesi

Özel Günler İçin En Uygun Oje Hangisidir?

Merhaba Arkadaşlar,

Ellerimizin bakımı çok önemlidir. Tabi tırnaklarımızın da öyle. Her birimizin kendi zevkine göre tarzı vardır. Kimimiz uzun tırnak severiz, bazılarımız da kısa tırnak tercih ederiz. 


Ama ne olursa olsun hepimiz için oje olmazsa olmazımızdır.Tırnağı gösteren ojedir. Normal bir günde french bir ojeyle çok şık durulabilir. Ama özel günlerde daha ilgi çekmek ve parıldamak istiyorsak daha iddialı oje renklerini seçeriz. Şarap kırmızısı, bordo, bayrak kırmızı gibi.


Benim bu sevgililer gününde tercihim daha iddialı bir oje almak oldu. GOLDEN ROSE'un pullu kırmızı ve simli pembe ojelerini aldım. İkisini ayrı ayrı sürdüğünüzde de güzel kullanabileceğiniz ojeler. 


Ama ben ilk önce simli pembe ojeyi ardından da kırmızı pullu ojeyi sürdüm. Normal pembe olan oje rengi kırmızı ojeyi sürdüğümde şeker pembesi rengi ortaya çıktı. Alttaki simlere üste pullu oje eklenince daha pırıl pırıl bir görüntü oldu. Hem rengi hem de iddialı pulları ile tam da sevgililer günü konseptine uygun oldum. 



Farklı görünmek ve tüm ilgiyi üzerine çekmek isterseniz tarzınızdan farklı bir şey yapıp bu iki ojeyi karıştırın derim <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder