Sayfalar

19 Ocak 2015 Pazartesi

ROC'un devrim yaratacak göz kremi

30 lu yaşlarda olduğumdan dolayı çok fazla göz kremi kullanma ihtiyacım olmadı şimdiye kadar, tabi bu konu da şanslıyım ki sağlıklı bir göz yapım var. Ama buna rağmen günlük yaşanılan stres, trafik, uzun süre bilgisayar kullanımı, uykusuzluk gibi nedenlerden dolayı bir yatıştırıcı ve nemlendirici kullanmayı denemek istedim.

Reyonlara bakınırken Roc'un kremini gördüm, almışken iyi bir göz kremi almak istedim. Çünkü, biliyorsunuz ki göz çevresi çok hassas olduğu için kaliteli ürün kullanmak gerekiyor.

Yüzümü Lorael Perfect Clean Peelingi ile güzelce temizledikten sonra, Nivea'nın nemlendiricisi ile yüzümü nemlendirdim. En sonunda da göz çevreme işaret parmağının ucuna çok az sıkarak gözlere hafif vuruş yaparak dağıttım. Sabah kalktığımda da aynı şekilde uyguladım. Gerçekten 1 günlük kullanımdan sonra bile fark açıkça belli oluyordu. Göz altım nemlendiği için daha rahat hissettim ve pütürlük ve cilt üzerindeki renk ton farkı azaldı ve gözle görülür şekilde parlaklık oldu. Fiyatı biraz pahalı ama, bence buna değer...

ROC Göz Kremi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder