Sayfalar

21 Ocak 2015 Çarşamba

Fraıernikus Kolonya İle Hem Hijyeni Hem Tazeliği Yaşayın


Okulda çalıştığım için evrak işleri ve öğrencilerle haşır neşir olma derken, mikroplarla da çok sıkı fıkı olabiliyorsunuz... Onca çocuk sürekli rapor , izin dilekçeleri, geç kalma kağıtları getirip duruyorlar. Bu sene çok sık hasta olmaya başlayınca, dedim ki benim bu hijyen olayına bir el atmam gerekiyor.

Gratis'te reyonlara bakınırken, Fraıernikus'un kolonyasını gördüm. Gerçekten mis gibi kokusu var.Fiyatı da oldukça uygun. Hem taze kokulu hem de aromasını birebir yaşatıyor. Mandalinalı, Tropikal Meyveli, Limonlu, Ihlamurlu ve Lavantalısı var. Annem lavanta çiçeğini çok sevdiği için ilk önce ona aldım. Kendime de Tropikal Meyveliyi. Gerçekten el hijyeninde işe yarayacağı gibi, bulunduğu ortamın havasına da tazelik katacağına eminim.

Her eve ve her ofis masasına lazım bana göre.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder